Vänsterpartiet Västerås söker politisk sekreterare

Vänsterpartiet Västerås kommunala grupp söker en politisk sekreterare på 40 % med start från 8 januari till 22 oktober 2018, eller enligt överenskommelse.

Vänsterpartiet är i opposition i Västerås. Majoriteten består av S, MP, C och KD.

Vi söker dig som är väl insatt i Vänsterpartiets politik och delar våra värderingar. I tjänsten ingår det att ta fram underlag till politiska ställningstaganden, mediekontakter, omvärldsbevakning och kommunikation med allmänheten och partiet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete med sociala medier, rörlig bild, foto, layout och design. Det är dessutom extra meriterande av arbete i politiska organisationer och erfarenhet av att arbeta i valrörelse.

Anställningen omfattar 40 %.

Tidsbegränsad anställning med möjlighet till förlängning.  Lön enligt avtal.

Sista ansökningsdatum är 30/11.

Välkommen med din ansökan till:

Anna Maria Romlid
E-post: [email protected]

EN SKOLA FÖR ALLA
Vill du veta mer om hur Vänsterpartiet vill förbättra skolan i Västerås? Läs vårt nya skolpolitiska program. Ladda ner Vänsterpartiet Västerås skolpolitiska program här!
NYHETSBREVET
Vill du veta mer om vad vi gör och tycker? Då ska nu anmäla dig till vårt nyhetsbrev. Klicka här för att prenumerera!
BLI MEDLEM

Det går att förändra världen om man vill. Fast knappast ensam. Bli medlem i Vänsterpartiet. Första året kostar bara 100 kr.
Klicka här för att bli medlem!

Gilla oss på Facebook!